Branża handlu detalicznego ma swoje regulacje. Każda sieć ustala z dostawcą warunki ekspozycji i ustawienia towaru na regale. Często są dodatkowe opłaty za konkretne miejsca na półkach na wysokości wzroku kupującego. Oprócz dużych plansz graficznych często spotyka się ekspozytory. Te stojaki pełnią funkcje regały i reklamy jednocześnie. Nie zawsze mamy jednak miejsce na ustawienie własnych stojaków. Niezależnie od miejsca ekspozycji, prostą i tanią formą zachęcania kupującego są kiwaki. Na specjalnej plastikowej taśmie umieszczany jest element graficzny. Dzięki dopasowaniu sztywności materiału plastikowego reklama jest cały czas w ruchu. To wzbudza ciekawość przechodzącego kupującego. Kiwaki mogą pokazywać zarówno elementy z kampanii reklamowej, jak i proste oznaczenie nowej ceny. Koszt takiego produktu jest niewielki. Dodatkowo możemy postawić go w każdym miejscu i wyróżnić swój towar na półce na tle innych podobnych marek.